söndag 22 april 2018

Födelsedag och konsert

Den här helgen har jag alltså inte hunnit läsa mer än ett par sidor totalt.
Igår var vi en vända till Borlänge för att fira makens kusin på hans 50-årsdag...Hela dagen gick åt och är vi kom he orkade jag helt enkelt inte läsa något

Idag var vi på "Från Broadway till Duvemåla" UKK . En jättebra föreställning med massor med låtar man känner igen och väldigt bra musikalartister


Teaterbesök på UKK



Musikalkonsert på UKK

Fin utsikt över Uppsala från Skybaren

Utsikt mot Vaksala torg i Uppsala

Uppsala domkyrka

Uppsala slott

När vi kom hem var jag så trött att jag inte orkade ens att läsa tidningen. Men nu, efter att ha ätit och tagit det lugnt ett tag så börjar det kännas som att jag nog ska sätta mig ner och försöka läsa lite...sen är det bums i säng så man orkar upp i morgon bitti.





1 kommentar: